"ضد صهیونسیم"

الی بیت المقدس

"ضد صهیونسیم"

الی بیت المقدس

آخرین نظرات

رصد از دور

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۳۳ ب.ظ

آن وقتها که مادرم می گفت در بچگی اش یک بسته شکلات را از یک نظامی عراقی هدیه گرفته من اصلا به ذهنم هم خطور نمی کرد که محل زندگی مادرم حتی برای یکه لحظه هم توسط بعثی ها اشغال نشده و بعدها که بزرگ شدم فکر کردم مادرم سپاهی ها را با عراقی ها اشتباه گرفته اما راستش تا همین چند سال پیش به گمانم اسم سپاه بدر را هم نشنیده بودم.من سپاه بدری ها را در کلیپ حضورشان در سوریه دیده ام اما مادرم هنوز ستون عراقی هایی را که در ارتفاعات محل زندگی اش آموزش می دیدند به یاد دارد.من از دور دیده ام و مادرم از نزدیک .چقدر از اینکه همه چیز را از دور رصد کنم بدم می آید.........................

نظرات  (۹)

آی گفتی ... من دارم حرص میخورم از اینکه مجبورم همه چیو از دور رصد کنم ...
سلام.
لینک شدید

یا زهرا
سلام دوست گرامی
لینک شدید
ما را هم لینک کنید
یاعلی
۱۴ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۵۹ سرباز سایبری
السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س)
ایام شهادت حضرت زهرا(س) را تسلیت عرض می کنم.
اگر قابل دونستید به وبلاگ ما سری بزنید و من رو لینک کنید .
التماس دعا.یازهرا
۱۶ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۲۲ طلبگی های همسر یک طلبه ...
سلام بزرگوار
گاهی رصد کردن اتفاقات از نزدیک ریسک بالایی داره اما به هیجانش میرزه ... 
ریسک همیشه هم خوب نیست.
پاسخ:
حق با شماست.فک کنم باید متنشو اصلاح کنم.راستش وقتی که این مطلبون می نوشتم فقط به اونی ک تو ذهن خودم بود توجه کردم........
۱۶ فروردين ۹۳ ، ۰۸:۲۹ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
ممنون از حضورتون / شما لینک شدید
به نظرم باید یک "ی" بر روی اسم وبلاگتان بگذارید تا بشود "صهیونیسم" .. البته نظر من بود اینطور معنا نمیدهد
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
درست میگین.......اشتباهی به جای "صهیونیسم" نوشتم"صهیونسیم " ولی بعدش دیدم همچینم بد نیست چون این لامصبا با سیم و زر خیلی از کارای مزخرفشونو پیش میبرن.بهرحال .......
رصد از نزدیک خطرات زیادی شاید داشته باشه ....... امامنم خیلی وقتا دلم می خواد تجربه اش کنم حس می کنم از بعضی از خطرات نباید ترسید.....
پاسخ:
اره.....ولی من از اون ادمایی ام که سرم خیییییییییییییییییییییییییییلی رو تنم سنگینی میکنه.البته خدای نکرده فک نکنین من ادم اوباشی هستم............
۲۱ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۰۸ .:سرباز سایبری:.
سلام بامطلب "جنگ نرم از دیدگاه مقام معظم رهبری "بروزم تشریف بیاورید
http://sayberibase.blog.ir/post/جنگ-نرم-از-دیدگاه-مقام-معظم-رهبری-قسمت-اول
التماس دعا
سلام داداش! نیستی؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی