"ضد صهیونسیم"

الی بیت المقدس

"ضد صهیونسیم"

الی بیت المقدس

آخرین نظرات

مهمات نداریم

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۳۲ ق.ظ

با گروهی که پشت رودخانه بودند تماس گرفتندکه در شرف سقوطیم و تقاضای کمک کردند اما جواب شنیدند که امیدی به ما نداشته باشید چون مهمات نداریم در همین اثناء آتشی بر سر اسرائیلی ها فرود آمد تماس گرفتند گفتند خوب هدف گرفته اید همینجا را بزنید. آتش ادامه پیدا میکند تا آنجا که بر اثر شدت حجم آن اسرائیلی ها مجبور به فرار میشوند. تماس گرفتند از نیروهای پشت رودخانه تشکر کنند اما آنها گفتند ما که گفتیم مهمات نداریم آن آتش کار ما نبود .بلاخره معلوم نشد چه کسی آن آتش را ریخت. - ایت الله مصباح یزدی از قول سید حسن نصرالله که ایشان از زبان فرمانده یکی از قرارگاه های حزب الله که مورد اعتماد ایشان است نقل نموده اند -  (ازکتاب قرار زمین امام زمان/فاطمه برجسته/ناشر:ذکری )

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۱
احمد کیاره

نظرات  (۲)

۰۱ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۴۲ محمود علوی
بله من هم این ماجرا را شنیده ام. البته دوستی از زبان یک حزب اللهی مشابه این داستان را نقل می کرد که خشابهایش تمام شده بود و از دوستش خشاب می گرفت. بعدا دوستش به او گفت چقدر خشاب دادی به ما از کجا آوردی! معلوم شد نفر سومی به آن دو خشاب می داده که هیچکدام هم ندیدند او را.
فامیلی من مستعاره.
سلام علیکم
احسنت
خدا قوت  سرباز
وبلاگت عالیه
لینک شدی با افتخار
یا علی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی