"ضد صهیونسیم"

الی بیت المقدس

"ضد صهیونسیم"

الی بیت المقدس

آخرین نظرات

اهداف صهیونیست ها

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴ ب.ظ

مسیحیان صهیونیست از فرقه ی پروتستان ها در آمریکا و انگلیس اعتقاد دارند که مسیح همیشه در امور خاورمیانه به سود دولت اسرائیل مداخله نموده است و اعلام میدارند که خواست دولت اسرائیل در حقیقت خواست مسیح میباشد و مذاکرات صلح در خاورمیانه بیهوده است و تاسیس کشور اسرائیل بزرگ از رودخانه ی نیل تا رودخانه ی فرات ، خواست مسیح میباشد که به زودی عملی خواهد شد. صهیونیست های یهودی هم مطابق اعتقاد به مجموعه قوانین دینی خود "تلمود" به مکتب "خواسته های خدا " اعتقاد دارند و مطابق این اعتقاد آنها برنامه ای را اجرا می نمایند که با کمک دولت های آمریکا و انگلیس و دیگر کشور های غربی بتوانند دو مسجد مقدس الاقصی و صخره در بیت المقدس را تخریب کرده ، کشور اسرائیل بزرگ را با نابودی کامل کشورهای اسلامی بوجود آورند.به همین منظور میان صهیونیست های یهودی و صهیونیست های مسیحی از فرقه پروتستان ها اتحاد و هماهنگی کامل وجود دارد.(کتاب صهیون-واحد پژوهش انتشارات هنارس زیر نظر محمد لک علی آبادی و آن از :ضابط،حمیدرضا،آرماگدون،صهیونیسم و پروتستانیزم)..........یارو (اسراییل)هنو اونور دنیاس ایقد شاخ شونه میکشه خدا به داد روزی برسه که هم مرزمونم بشه!(هر چند شتر درخواب بیند پنبه دانه...)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۵
احمد کیاره

صهیونیست

نظرات  (۳)

سلام. به خاطر جلوگیری از اسپم، در حالت معمولی نمیتونی کد امنیتی رو غیرفعال کنی. اما اگه تو پنل وبلاگت، از بخش تنظیمات، وارد صفحه "تنظیمات ساده" بشی، تو کادر وسط صفحه (تنظیمات ارسال نظر) میتونی تاحدودی دسترسی داشته باشی به این تنظیمات.
درضمن؛ بادمجون بم آفت نداره دادا ...
راستی قالبتم زیبا و جادار و مطمئنه!
سلام میلاد بزرگ بانوی اسلام برشما و همه مسلمانان عزیز مبارک



پاسخ:
ممنون.....همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی